Біздің ресми сайтымызға қош келдіңіздер!

1-сынып оқушысының моделі

Танымдық белсенділігі

  1. Оқу мотивациясының болуы, оқуға қызығуы және оқи білуі.
  2. Жаңа білім, дағды, іскерлікке ие болуға ұмтылады.
  3. Оқу іс-әрекетіне қызығып, белсенділік танытады.
  4. Оқу міндетін анықтай алады.
  5. Қажет материалға зейінін шоғырландыра алады.
  6. Сұрақ қойып, оған өз бетімен жауап табуға ұмтылады.
  7. Өз іс-әрекетінен ұнамды, пайдалы нәтиже шығаруға ұмтылады.

Психологиялық аспект

  1. Бейнелі ойлауы мен сөздік-қисындыойлауының қалыптасқандығы.
  2. Өз іс-әрекетінде сызбалық бейнелерді түсініп, қолдана білуі.
  3. Моторикасының, сенсомоторикасының, қимыл-қозғалыс координациясының дамығандығы.
  4. Дыбысты дұрыс айта білуі, фонематикалық есту және сөйлеуі.
  5. Сөздік қорының жеткіліктілігі.
  6. Зейінінің тұрақты болуы.
  7. Алгоритмді біліп, өз әрекетіне түсінік бере алуы.
  8. Өзінің сезімінің әсерін меңгере алуы.

Әлеуметтік аспект

  1. Құрбыларымен, үлкендермен қарым-қатынас қалыптастыра алады.
  2. Өз мінез-құлқын игере алады.
  3. Қоғамдық орында өзін ұстай біледі.
  4. Отбасында ата-анасы мен басқа туыстарын сыйлайды.
  5. Үлкендер мен балалар ортасында қарым-қатынасқа түседі.
  6. Өз заттарына мұқият.
  7. Ойындарға белсене қатысады.

Медициналық аспект

  1. Морфофункционалдық ерекшеліктерінің, оқушының денесінің даму нормативтеріне сәйкестігі.
  2. Қимыл-қозғалыс және моторикалық дағдысының дамуы.
  3. Денесінің жұмысқа қабілеттілігі.
  4. Мәдени және гигиеналы әдет-дағдысының болуы.
  5. Денсаулық жағдайы, хал-ахуалы, кейбір ауруларға бейімділігі.

Демек, мұндай оқушы қоршаған ортамен үйлесімділікте әрекет етеді.