4 сынып оқушыларының
диагностикасын өткізуге арналған тапсырмалар
3- тапсырма. Сөзде қалдырып кеткен әріптерді жазып қою.
Мақсаты: Жетпей тұрған әріптермен сөздердің болжаушылық мүмкіндігін айқындау.
Нұсқау: Сөзде жетпей тұрған әріптерді қосындар.
М...МЫҚ,
Ш...ЛҒЫ,
Ө...ЕН,
Т...У,
Д...ЛА,
Д...Н,
Б...Д...Й,
Т...М...Р,
Қ...Л...М,
КI...АП
4 - тапсырма: Антонимдер.
Мақсаты: Балалардың сөзге мағынасы қарама-қарсы сөздердi табу ептiлiгiн
айқындау, естi бағалау.
Құрал: 10 сөз жазылған бланк, қалам.
Нұсқау: «Сiздiң алдыңызда 10 сөз, сiздiң мiндетiңiз берiлген сөздерге
мағынасы қарама-қарсы сөздердi табу».
ТАЗА - . . . ;
БИIК - . . . ;
ҮЛКЕН - . . . ;
ТӘТТI - . . . ;
АЛҒА - . . . ;
ҰЗЫН - . . . ;
ҚИСЫҚ - . . . ;
АҚ - . . . ;
БҰЛЫҢҒЫР - . . . ;
ТҰНЖЫРАҒАН - . . .
5 - тапсырма: Аналогиялар.
Мақсаты: Сөздiң мағынамен байланыстылығын және логикалық естiң даму деңгейiн
айқындау.
Құрал: 10 аяқталмаған сөйлемi бар бланк, қалам.
Нұсқау: «Мұнда 10 аяқталмаған сөйлем берiлген. Бір сөйлемде 2 сөз бiр-бiрiмен
мағыналы байланысты, ал үшiншi сөзде жұбы жоқ. Сондықтан оған
мағыналы сөздi таңдап алу керек».
Лимон ащы Қант –
Ағаш биiк Шөп –
Қала үлкен Ел –
Мектепте мұғалiм Ауруханада –
Құстар сайрайды Мысықтар –
Торғай құс Сиыр –
Сүт ақ Су –
Шай ыстық Мұз –
Күн шуақ Түн –
Кiтап қалың Дәптер –
Жаз ыстық Қыс –
6 - тапсырма: Көз мөлшерiнiң кеңдiк дәлдiлiгiн анықтайтын әдiстеме.
Құралдар: Сурет салынған бланк, миллиметрлiк бөлектерi бар сызғыш, қылқалам.
Нұсқау: «Бланкта үш әр түрлi ұзындықтағы кесiндiлер, координаттық осьтерi және
щеңбер көрсетiлген. Жоғарыдағы бiрiншi сызықты үш бөлiкке бөл,
екiншiнi – төрт бөлікке. Үшiншi сызықта, берiлген кесiндiге тең кесiндiнi
сал. Координат осiнiң центрiнен берiлген кесiндiге тең кесiндi сал.
Шеңбердiң центрiн анықта».
Қорытындыны оңдеу.
Сызғыштың көмегiмен жұмыстың орындалуын тексер. Барлық берiлген
тапсырмалардың қателерiн 1 мм дәлдiкке дейiн косып сана.