4-сынып окушыларына арналган сауалнама
Оқудың танымдық ынталандыруының қалыптасуы деңгейін анықтау сауалнамасы
Балалар! Сендерге өздеріннін мектеп-теріннін білім беру жүйесіне карым-каты-настарыңды өз беттеріңмен бағалау ұсыны-лып отыр.
Егер тұжырым саған манызды әрі басты нәрсені козғаса, онда "3" коясын.
Егер тұжырым маңызды, бірақ басты емес нәрсені козғаса, онда "2" коясьң.
Егер тұжырым саған маңызды да, басты да емес нәрсені қозғаса, онда "1" қоясың.
Тұжырым:
- I. Менің окуымның себебі:
- пайдалы адам болу үшін;
- жан-жакты дамыған, сауатты, мәдениетгі адам болу үшін;
- жоғары білім алу үшін.
- Менің окуымның себебі:
- болашақта жаксы мамандык алу үшін;
- жоғары дәрежелі маман болу үшін;
- өзімнің болашак еңбек жолымды дүрыс таңдау үшін.
III. Менің мектепке баруымның себебі:
- қүрдастарыммен араласқым келеді;
- окығым келеді;
- ең жаксы оқушы болу үшін;
- мүғалімдермен араласқан ұнайды;
- сыныптастарымнын көмек сүрағаны ұнайды.
- IV. Менің мектепке баруымның себебі:
- ата-анама жаксы бағаларды көрсеткенді жаксы көремін;
- ата-анамның мені мактағаны үнайды;
- ата-анамның кездесулерге барғаны үнайды;
- мен ата-анамның, мүғалімдердің алдында окуға міндетгімін;
5)ата-анамнын тарапынан нашар баға үшін болатын жазадан корқамын.
Упайларды қосып 16 бөл
4-сынып окушыларына арналган сауалнама
Оқудың танымдық ынталандыруының қалыптасуы деңгейін анықтау сауалнамасы
Балалар! Сендерге өздеріннін мектеп-теріннін білім беру жүйесіне карым-каты-настарыңды өз беттеріңмен бағалау ұсыны-лып отыр.
Егер тұжырым саған манызды әрі басты нәрсені козғаса, онда "3" коясын.
Егер тұжырым маңызды, бірақ басты емес нәрсені козғаса, онда "2" коясьң.
Егер тұжырым саған маңызды да, басты да емес нәрсені қозғаса, онда "1" қоясың.
Тұжырым:
- I. Менің окуымның себебі:
- пайдалы адам болу үшін;
- жан-жакты дамыған, сауатты, мәдениетгі адам болу үшін;
- жоғары білім алу үшін.
- Менің окуымның себебі:
- болашақта жаксы мамандык алу үшін;
- жоғары дәрежелі маман болу үшін;
- өзімнің болашак еңбек жолымды дүрыс таңдау үшін.
III. Менің мектепке баруымның себебі:
- қүрдастарыммен араласқым келеді;
- окығым келеді;
- ең жаксы оқушы болу үшін;
- мүғалімдермен араласқан ұнайды;
- сыныптастарымнын көмек сүрағаны ұнайды.
- IV. Менің мектепке баруымның себебі:
- ата-анама жакеы бағаларды көрсеткенді жаксы көремін;
- ата-анамның мені мактағаны үнайды;
- ата-анамның кездесулерге барғаны үнайды;
- мен ата-анамның, мүғалімдердің алдында окуға міндетгімін;
5)ата-анамнын тарапынан нашар баға үшін болатын жазадан корқамын.
Упайларды қосып 16 бөл
4-сынып Оқудың тан.ынт.қалып.
II. |
1- |
2- |
3- |
|
|
III. |
1- |
2- |
3- |
4- |
5- |
IV. |
1- |
2- |
3- |
4- |
5- |
Аты-жөні______________________________________
4-сынып окушыларына арналган сауалнама
Оқудың танымдық ынталандыруының қалыптасуы деңгейін анықтау сауалнамасы
Егер тұжырым саған манызды әрі басты нәрсені козғаса, онда "3" коясын.
Егер тұжырым маңызды, бірақ басты емес нәрсені козғаса, онда "2" коясьң.
Егер тұжырым саған маңызды да, басты да емес нәрсені қозғаса, онда "1" қоясың.
Тұжырым:
- I. Менің окуымның себебі:
- пайдалы адам болу үшін;
- жан-жакты дамыған, сауатты, мәдениетгі адам болу үшін;
- жоғары білім алу үшін.
- Менің окуымның себебі:
- болашақта жаксы мамандык алу үшін;
- жоғары дәрежелі маман болу үшін;
- өзімнің болашак еңбек жолымды дүрыс таңдау үшін.
III. Менің мектепке баруымның себебі:
- қүрдастарыммен араласқым келеді;
- окығым келеді;
- ең жаксы оқушы болу үшін;
- мүғалімдермен араласқан ұнайды;
- сыныптастарымнын көмек сүрағаны ұнайды.
- IV. Менің мектепке баруымның себебі:
- ата-анама жаксы бағаларды көрсеткенді жаксы көремін;
- ата-анамның мені мактағаны үнайды;
- ата-анамның кездесулерге барғаны үнайды;
- мен ата-анамның, мүғалімдердің алдында окуға міндетгімін;
5)ата-анамнын тарапынан нашар баға үшін болатын жазадан корқамын.
Упайларды қосып 16 бөл
4-сынып окушыларына арналган сауалнама
Оқудың танымдық ынталандыруының қалыптасуы деңгейін анықтау сауалнамасы
Егер тұжырым саған манызды әрі басты нәрсені козғаса, онда "3" коясын.
Егер тұжырым маңызды, бірақ басты емес нәрсені козғаса, онда "2" коясьң.
Егер тұжырым саған маңызды да, басты да емес нәрсені қозғаса, онда "1" қоясың.
Тұжырым:
- I. Менің окуымның себебі:
- пайдалы адам болу үшін;
- жан-жакты дамыған, сауатты, мәдениетгі адам болу үшін;
- жоғары білім алу үшін.
- Менің окуымның себебі:
- болашақта жаксы мамандык алу үшін;
- жоғары дәрежелі маман болу үшін;
- өзімнің болашак еңбек жолымды дүрыс таңдау үшін.
III. Менің мектепке баруымның себебі:
- қүрдастарыммен араласқым келеді;
- окығым келеді;
- ең жаксы оқушы болу үшін;
- мүғалімдермен араласқан ұнайды;
- сыныптастарымнын көмек сүрағаны ұнайды.
- IV. Менің мектепке баруымның себебі:
- ата-анама жакеы бағаларды көрсеткенді жаксы көремін;
- ата-анамның мені мактағаны үнайды;
- ата-анамның кездесулерге барғаны үнайды;
- мен ата-анамның, мүғалімдердің алдында окуға міндетгімін;
5)ата-анамнын тарапынан нашар баға үшін болатын жазадан корқамын.
Упайларды қосып 16 бөл
4-сынып окушыларына арналган сауалнама
Оқудың танымдық ынталандыруының қалыптасуы деңгейін анықтау сауалнамасы
Егер тұжырым саған манызды әрі басты нәрсені козғаса, онда "3" коясын.
Егер тұжырым маңызды, бірақ басты емес нәрсені козғаса, онда "2" коясьң.
Егер тұжырым саған маңызды да, басты да емес нәрсені қозғаса, онда "1" қоясың.
Тұжырым:
- I. Менің окуымның себебі:
- пайдалы адам болу үшін;
- жан-жакты дамыған, сауатты, мәдениетгі адам болу үшін;
- жоғары білім алу үшін.
- Менің окуымның себебі:
- болашақта жаксы мамандык алу үшін;
- жоғары дәрежелі маман болу үшін;
- өзімнің болашак еңбек жолымды дүрыс таңдау үшін.
III. Менің мектепке баруымның себебі:
- қүрдастарыммен араласқым келеді;
- окығым келеді;
- ең жаксы оқушы болу үшін;
- мүғалімдермен араласқан ұнайды;
- сыныптастарымнын көмек сүрағаны ұнайды.
- IV. Менің мектепке баруымның себебі:
- ата-анама жаксы бағаларды көрсеткенді жаксы көремін;
- ата-анамның мені мактағаны үнайды;
- ата-анамның кездесулерге барғаны үнайды;
- мен ата-анамның, мүғалімдердің алдында окуға міндетгімін;
5)ата-анамнын тарапынан нашар баға үшін болатын жазадан корқамын.
Упайларды қосып 16 бөл