Бірінші сынып оқушыларымен бейімдеу сабақтары. Бастауыш сыныптардың оқушыларымен топтық жұмыс.
Баланың мектепке бейімделуі – өте ұзақ процесс. Кішкентай баланың мектепке бейімделуі үшін бір күн немесе бір апта жеткілікті емес. Сыныптағы психологиялық жағымды климатты орнату, әрине басты рөль сынып жетекшісіне артылып тұр. Баланың мектепке деген қызығушылығын арттыру, оқу түрткісін (мотивациясын) жоғарлату мақсатында үнемі жұмыс жасау керек. Сынып жетекшісі, сабақта, мектептен тыс, қоңырау уақытында сыныптастарының қарым-қатынас кезінде жетістік , табсытық жағдайларын туғызып отыр ы қажет.
Ең тиімді дезадаптациондық прафилактика болып балалармен топтық жұмыс жасау. Оны мектеп психологы немесе сынып жетекшісіне өткізуіне болады. Мұндай жұмыс топтық адаптация сабақтар ретінде және оқу жылының басында аптасына 1-2 рет сабақтан тыс өткізледі.
Бейімделу сабақтарының ерекшелігі – оларды үнемі жағымды эмоционалды көңіл-күйде өткізеді. Олар (сабақтар) балалар үшін қызықты ари тартымды болуы тиіс.
Сабақта ойындық , шығармашлық тапсырмалар және психологиялық жаттығулар кеңінен қоланады. Әр жеке баланың тұлғалық маңыздылығын айқын көрсету мақсатында, жеке және топпен жасаған жұмыстарды сыныпта орналастыру балалармен орындалған тапсырмалар туралы әңгімелесу , нәтижелерді жалпылау үлкен маңызы бар.
Бейімдеу сабақтарында балалар шеңбер ішінде отырғаны тиімді. Себебі, олар бір- біріне қарап, бір- бірінің көздерін көріп отыруға тиімді.
Сабақ басында міндетті түрде амандасуы шарт. Сынып жетекшісі балаларды бір- біріне жымиып күлуді өтінеді: оң жақтағы құрбысына сол жақтағы құрбысына. Кейін мейірмен амандасып, бір- бірімен қол алысуды сұрайды. Келесі тапсырмада балалар бір – бірін есімін еркелетіп айтып амандасуы керек.мысалы:( «Сәлем Армантай ») олда солай қайтаруы тиіс(«сәлем Жаниям»).
Бірінші сабақ
Бірінші сабақта міндетті түрде оқушыларды бір- бірімен таныстыруға арнаңыз. Амандасып болған соң әркім өзінің атын атап шығуы тиіс. Бірақ есімдерді жаттап алу қиын. Сондықтан сынып жетекшісі келесі әдісті қолданса болады: аттас оқушыларды тақтаға шығуын сұрайды Мысалы Жандостар шықсын. Есімдері бірдей оқушылар бір т үстен жасалған гүл алады. Осылайша барлық оқушылар гүл алып болған соң, сынып жетекшісі аттас оқушыларды мысалы Айгүлдерді гүлін көтеруін сұрайды. Балаларға ән астында «гүлдер вальсінде », айналуын ұсынуға болады, ал сабақтың соңында - ватман қағазында жасыл жайлау жасауға
болады. Әр бір оқушы кезекпен сол жайлауда өз орнын тауып гүлін жапстыруына болады. Сынып жетекшісі жайлаудың керемет болғанын айтып балалардың назарын аударады, сыныптың үлкендігін айтады сол сыныптпта барлығына орын жететітіндігін