Бекітемін __________
«№ 7 орта мектебі» ММ
директоры Қ.И.Бірманова
« »______________
«№ 7 орта мектебі» ММ
2013-2014 оқу жылына арналған психологтың жұмыс жоспары
Рудный қаласы
2013-2014 оқу жылы
Ай аттары |
р/с |
Жылдық атқарылатын жұмыстар |
Қыркүйек |
1 |
Оқу жылының жұмысын жоспарлау. |
2 |
Бірінші сынып оқушылары ата-аналарымен жеке және топтық консультация |
|
3 |
1-сынып педагогтарымен балаларды бейімдеу процесі мәселелері бойынша әдістемелік семинар |
|
4 |
Жолда жүру қауіпсіздігі. «Жүргізуші және Мен» 5,6 сынып |
|
5 |
Талдамалық қызмет Оқушылардың жеке қабілетіне қарай зияткерлі дамуы, оның дарындылығын ашу |
|
6 |
5-сынып оқушыларын сабақта және сабақтан тыс уақытта қадағалау |
|
7 |
1,5-сынып ата-аналар жиналысына қатысу. |
|
8 |
Оқушыларымен орта буында балаларын бейімдеу процесі мәселелері бойынша топтық консультация жүргізу |
|
9 |
Бесінші сынып оқушылырын бейімдеу мәселелері бойынша педагогтармен жеке консультация |
|
10 |
Жоспарлауды аяқтау. 1-сынып оқушыларын терең диагностикаға дайындау. 5-сыныпта даму жұмысын жоспарлау. |
|
11 |
Қиын балалармен диагностика және түзету жұмысы |
|
12 |
1-сыныпта психокоррекциялық сабақ. |
|
13 |
Дарынды оқушыларды анықтау және банкісін жинақтау |
|
14 |
Мектепшілік зияткерлі марафон «Ақ бота» |
|
|
15 |
Дарынды оқушыларға арнайы психологиялық қабілеттерін анықтаудың сараптамалық әдістерін қарастыру. |
Ай аттары |
р/с |
Жылдық атқарылатын жұмыстар |
Қазан |
1 |
ҰБТ және ОЖСБ қатысатын оқушыларға арналған психологиялық қолдау .( Тренингтер) |
2 |
1 – 5-сыныпта бейімделуді психологиялық сүйемелдеу. Бейімдеу жөнінде іс-шараларды анықтау. |
|
3 |
Қадағалау және терең диагностиканың деректерін өңдеу және талдау, алынған ақпараттарды психологиялық – педагогикалық картаға енгізу. |
|
4 |
Дарынды оқушылардың ата-анасымен кездесу |
|
5 |
Диагностиканың қорытындылары бойынша ата-аналармен жеке және топтық консультация. |
|
6 |
Мектепалды сынып оқушыларының мектепке бейімделу дәрежесін анықтау |
|
7 |
5-сынып оқушыларын оқуға уәждемелеудің диагностикасы |
|
8 |
Оқуға уәждемелеудің диагностикасын өңдеу және талдау |
|
9 |
Оқушының өздік жұмыстағы білімін жетілдіру, қызығушылығы бар ғылым аймағындағы білім деңгейі мен эрудициясын көтеру |
|
10 |
Диагностиканың қорытындылары бойынша педагогтармен жеке консультация жүргізу. |
|
11 |
«Русский медвежонок» ойынына қатысушылармен тренинг өткізу |
|
12 |
Зияткерлі ойын сабақтарына қатысатын оқушылармен жұмыс. |
|
13 |
СӨС. Нашақорлықтың алдын алу жөнінде акция. |
|
14 |
8 сынып оқушыларының танымдық дамуына бағытталған (ПМПК) отырыс. |
|
15 |
1,5 сыныптар. Ата-аналар үшін «Мен өз баламды білемін бе?». |
Ай аттары |
р/с |
Жылдық атқарылатын жұмыстар |
Қараша |
1 |
ҰБТ қатысатын оқушыларға арналған психологиялық қолдау . ( Тренингтер) |
2 |
Сынып жетекшілерге арналған эрудициясын «Мен ғажайыппын» тренинг өткізу. |
|
3 |
Педагогикалық консилиум «1-сынып және 5-сынып оқушыларының бейімделу дәрежелерін бағалау». |
|
4 |
1-сынып оқушыларының мектепте оқуға дайындық дәрежесін бағалау. Әр оқушыға оқуына қолайлы жағдай жасау жөнінде оқытушылар мен ата-аналарға ұсынымдар әзірлеу. |
|
5 |
1-сынып оқушыларының мектепте оқуға дайындық дәрежесін бағалау. Әр оқушыға оқуына қолайлы жағдай жасау жөнінде оқытушылар мен ата-аналарға ұсынымдар әзірлеу. |
|
6 |
9 және 10-сыныптар үшін диагностикалық минимум «Бұл кім?» |
|
7 |
Диагностиканың қорытындысы бойынша сынып жетекшілері үшін консультациялар. |
|
8 |
Қалалық ғылыми конференция «Дарын» |
|
9 |
4-сыныптарда тереңдетілген психодиагностиканы жүргізу. |
|
10 |
Деректерді өңдеу. Талдау. |
|
11 |
4-сыныптарда түзету (коррекциялық) сабақтарын жүргізу. |
|
12 |
Педагогтар үшін топтық консультациялар: проблемалары бар оқушыларға көмектесетін психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды әзірлеу. |
|
13 |
СӨС. « СПИД-ке қарсы күрестің дүниежүзілік күні» акциясын өткізу.(СӨС орталығымен бірге) |
|
|
14 |
9 сынып оқушыларына арналған «ЖҚТБ ауыруын жұқтырған адамдармен қарым-қатынас этикасы» тренингі |
|
15 |
3,4-сынып оқушылары ата-аналарына диагностика: «Отбасында баланың психологиялық жәй-күйіне әсер ететін факторлар» |
|
16 |
7 сынып оқушыларының бағдарлы оқуына қалыптасуы. (ПМПК) |
Ай аттары |
р/с |
Жылдық атқарылатын жұмыстар |
Желтоқсан |
1 |
ҰБТ қатысатын оқушыларға арналған психологиялық қолдау . ( Тренингтер) |
2 |
11-сынып оқушыларының тәрбие деңгейіне талдау жасау. |
|
3 |
СӨС сауалнама жүргізу. |
|
4 |
Қалалық ғылыми конференцияға қатысатын оқушыларға «Жұлдызды сәт» атты тренинг өткізу. |
|
5 |
«Қиын балалармен» психокоррекциялық сабақтар жүргізу. |
|
6 |
Ата-аналармен жеке және топтық консультациялар. |
|
7 |
Тәрбиелік деңгейі диагностикасының талдауы мен нәтижелері бойынша педагогтармен жеке консультациялар. |
|
8 |
Параллель сыныптарда тереңдетілген психодиагностиканы жүргізу. |
|
9 |
Диагностика қорытындылары бойынша ата-аналармен топтық консультациялар жүргізу. |
|
10 |
Диагностика қорытындылары бойынша әкімшілік және педагогтармен консультациялар |
|
11 |
Дамыту сабақтарын өткізу және психокоррекциялық топтарды енгізу. |
|
12 |
Диагностиканың деректерін өңдеу. |
|
13 |
СӨС. «Біз СПИД-ке қарсымыз!» акциясы. |
|
|
14 |
9 – 10 сынып оқушылары үшін диспут: «Жастай ересек болуға болады деген шын ба?» |
|
|
3 сынып оқушыларына білім – білік оқуына қалыптасу. (ПМПК) |
Ай аттары |
р/с |
Жылдық атқарылатын жұмыстар |
Қаңтар |
1 |
ҰБТ және ОЖСБ қатысатын оқушыларға арналған психологиялық қолдау .( Тренингтер) |
2 |
9-10 сынып оқушылармен кәсіптік бағдарлау жұмысы. |
|
3 |
9-10 сыныптарда кәсіптік бағдарлау жөніндегі диагностикалық зерттеулердің деректерін өңдеу. |
|
4 |
Диагностиканың қорытындысы бойынша педагогтармен және сынып жетекшілерімен жеке және топтық консультациялар өткізу. |
|
5 |
Қалалық пән олимпиадасына қатысушылармен кездесу |
|
6 |
Мұғалімдерге дарынды оқушылармен жұмыс жасауға арналған сауалнама өткізу. |
|
7 |
СӨС қалыптастыру жөніндегі жұмыс |
|
8 |
7-8-сынып оқушылары үшін «Агрессивті тәртіп » тренингі. |
|
9 |
4-сыныпта психодиагностикалық минимумді жүргізу. 4-сынып оқушылары ата-аналарына сараптамалық-диагностикалық зерттеулер жүргізу |
|
10 |
4-сынып оқушыларының психодиагностикалық минимумі деректерін өңдеу. |
|
11 |
4-сыныпта психокоррекциялық сабақтарды өткізу. |
|
12 |
МАДС оқушылары ата-аналарымен жеке консультациялар өткізу. |
|
13 |
10-сынып оқушыларының тәртіптілігі деңгейі жөнінде оқытушылармен сауалнама ұйымдастыру. |
|
|
14 |
Консультациялар. |
Ай аттары |
р/с |
Жылдық атқарылатын жұмыстар |
Ақпан |
1 |
ҰБТ-ге қатысатын оқушыларға арналған психологиялық қолдау . ( Тренингтер) |
2 |
«5, 6, 7-сыныптарда жеткіншекті қалай көрмей қалуға болады» - педагогтармен практикалық семинар. |
|
3 |
Паралель 5-сыныптарда арнайы дамыту сабақтарын өткізу. |
|
4 |
Республикалық және халықаралық зияткерлі ойындарға қатысатын оқушылармен жұмыс. |
|
5 |
Дарынды балаларды анықтау жөнінде диагностика. |
|
6 |
Дарында балаларды анықтау жөнінде деректерді өңдеу және талдау. |
|
7 |
Паралель 4-сыныптарда психодиагностикалық минимумді өткізу. |
|
8 |
Паралель 4-сыныптарда психодиагностикалық минимумді өңдеу және талдау. |
|
9 |
Параллель 1-сыныптарда диагностикалық минимумді өткізу. |
|
10 |
Параллель 1-сыныптарда диагностикалық минимумді өңдеу. |
|
11 |
Диагностиканың қорытындылары бойынша 1-сынып сынып жетекшілерімен жеке консультациялар өткізу. |
|
12 |
Паралель 1-сыныпта дамыту сабақтарын өткізу. |
|
|
13 |
«Денсаулықты сақтау» акциясы. |
Ай аттары |
р/с |
Жылдық атқарылатын жұмыстар |
Наурыз |
1 |
ҰБТ қатысатын оқушыларға арналған психологиялық қолдау . ( Тренингтер) |
2 |
Диагностиканың қорытындылары бойынша ата-аналармен жеке консультацилар жүргізу. |
|
|
Олимпиядаға, конференияға қатысатын оқушылармен жұмыс. |
|
3 |
3-сынып оқушыларын сабақта және сабақтан тыс уақытта қадағалау, қадағалаудың деректерін хаттамаға тіркеу. |
|
4 |
Диагностиканың қорытындылары бойынша паралель 3-сыныптардың оқытушыларымен және сынып жетекшілерімен консультация өткізу. |
|
5 |
Диагностика қорытындысы бойынша психокоррекциялық сабақтар өткізу. |
|
6 |
9-10-сыныптар үшін «Мен таңдаймын...» лекториясын өткізу. |
|
7 |
Қауіпті топ оқушыларымен коррекциялық сабақтар өткізу. |
|
8 |
Оқушылармен жеке консультациялар. |
|
|
9 |
Сынып жетекшілерімен оқыту семинары: «Психологиялық өз-өзін реттеу». |
Ай аттары |
р/с |
Жылдық атқарылатын жұмыстар |
Сәуір |
1 |
ҰБТ және ОЖСБ қатысатын оқушыларға арналған психологиялық қолдау .( Тренингтер) |
2 |
Жоғары сыныптағы оқушы қыздарға денсаулығы жақсы ана туралы консультация. «Болашақ ана болу жолы, махаббат сезімі» диспуты. |
|
3 |
Ата-аналар үшін семинар: «АҚТҚ және ЖҚТҚ-ның алдын алу». |
|
4 |
СӨС жөнінде жоғары сынып оқушыларымен тренингтік сабақтар: «Темекі тартуды қалай тастауға болады?», « ЖОҚ ! – деп қалай айтуға болады». |
|
5 |
Педагогтарға жеке және топтық консультациялар. |
|
6 |
ШТУР 10- сыныпта. |
|
7 |
ШТУР диагностикасын талдау және өңдеу. |
|
8 |
ШТУР диагностикасының қорытындысы бойынша педагогтармен консультация. |
|
|
9 |
1 сыныптардағы оқушылардың жетістіктерін психологиялық диогностикалау.(ПМПК) |
Ай аттары |
р/с |
Жылдық атқарылатын жұмыстар |
Мамыр |
1 |
ҰБТ қатысатын оқушыларға арналған психологиялық қолдау . ( Тренингтер) |
2 |
Емтихан алдындағы үрейден құтылу жөнінде жоғары сынып оқушыларымен тренингтік сабақтар өткізу үшін психокоррекциялық топтар ұйымдастыру. |
|
3 |
Мектепке балалардың психологиялық дайындығының диагностикасы. |
|
|
Дарынды оқушылармен оқу жылын қортындылау мақсатында пікір талас өткізу. |
|
4 |
Мектепке балалардың дайындығы жөнінде алынған деректерді өңдеу және талдау. |
|
5 |
Ата-аналармен жеке және топтық консультациялар. |
|
6 |
СӨС. |
|
|
7 |
Мектеп бітірушілермен психокоррекциялық сабақтар жүргізу. |
Ай аттары |
р/с |
Жылдық атқарылатын жұмыстар |
Маусым
|
1 |
Жұмысты талдау. Жұмыс қорытындысы бойынша есепті жасау. |
2 |
Ата-аналармен жеке және топтық консультациялар. |
|
3 |
Педагогтармен жеке және топтық консультациялар. |
|
4
|
1, 5 9, 10- сыныптарды жинақтау мәселелері бойынша психологиялық-педагогикалық консилиум. |