Біздің ресми сайтымызға қош келдіңіздер!

4 сынып оқушыларының

диагностикасын өткізуге арналған тапсырмалар

1   - тапсырма: Есті анықтау (уровень кратковременной  памяти).

Нұсқау

“ 20 секунд iшiнде берілген сөздерден , көбiсiн есте сақтап қалуға тырыс.

   20 секундтан кейiн есте қалған сөздерді әр түрлi тәртiпте болса да жаз.

Үй, қанат, жала, өзен, арба, мұгалем, ертегі, шана, гүл, тышқан.

Нормативтер:

Ес даму дәрежесi:

жоғары –  8-10 дұрыс жауап;

орташа –  5-8 дұрыс жауап;

төмен –    0-4 дұрыс жауап.

 

2  - тапсырма: Санға көз қапер (зрительная память на числа).

Нұсқау

“ 20 секунд iшiнде саны бар кестеге қара және санның көбiсiн есте сақтап қалуға тырыс. 20 секундтан кейiн кестенi жауып қой және есте қалған сандарды әр түрлi тәртiпте болса да жаз.

 

13

 

91

47

39

65

83

19

51

 

23

94

71

87

 

 

Нормативтер:

Уақытша көз қапердiң даму дәрежесi:

жоғары – 10-12 дұрыс жауап;

орташа – 7-9 дұрыс жауап;

төмен – 0-6 дұрыс жауап.

 

3 - тапсырма: Сөзде қалдырылып кеткен әрiптердi жазып қою.

Мақсаты: Жетпей тұрған әрiптермен сөздердiң болжаушылық  мүмкiндiгiн айқындау.

Құрал:   Сөздер жазылған бланк, қалам.

Нұсқау:  «Сөзде жетпей тұрған әрiптердi қосыңдар».

 

 

М...МЫҚ, 

Ш...ЛҒЫ, 

Ө...ЕН,

Т...У,

 Д...ЛА,

 

Д...Н,

Б...Д...Й,

Т...М...Р,

Қ...Л...М,

КI...АП

 

Нормативтер:

жоғары – 10-12 дұрыс жауап;

орташа – 7-9 дұрыс жауап;

төмен – 0-6 дұрыс жауап.

 

4 - тапсырма: Антонимдер.

Мақсаты: Балалардың сөзге мағынасы қарама-қарсы сөздердi табу ептiлiгiн

              айқындау, естi бағалау.

Құрал:   10 сөз жазылған бланк, қалам.

Нұсқау:  «Сiздiң алдыңызда 10 сөз, сiздiң мiндетiңiз берiлген сөздерге

               мағынасы қарама-қарсы сөздердi табу».

 

 

ТАЗА  -  .  .  . ;

БИIК  - .  .  . ;

ҮЛКЕН - .  .  . ;

ТӘТТI  - .  .  . ;

АЛҒА  - .  .  . ;

ҰЗЫН - .  .  . ;

ҚИСЫҚ - .  .  . ;

АҚ - .  .  . ;

БҰЛЫҢҒЫР - .  .  . ;

ТҰНЖЫРАҒАН - .  .  .

 

Нормативтер:

жоғары – 10-12 дұрыс жауап;

орташа – 7-9 дұрыс жауап;

төмен – 0-6 дұрыс жауап.

5 - тапсырма: Аналогиялар.

Мақсаты: Сөздiң мағынамен байланыстылығын және логикалық естiң даму деңгейiн

              айқындау.

Құрал:     10 аяқталмаған сөйлемi бар бланк, қалам.

Нұсқау:   «Мұнда 10 аяқталмаған сөйлем берiлген. Бір сөйлемде 2 сөз бiр-бiрiмен

               мағыналы байланысты, ал үшiншi сөзде жұбы жоқ. Сондықтан оған

               мағыналы сөздi таңдап алу керек».

Лимон ащы                                  Қант –

Ағаш биiк                                    Шөп –

Қала үлкен                                   Ел –

Мектепте мұғалiм                       Ауруханада –

Құстар сайрайды                         Мысықтар –

Торғай  құс                                  Сиыр –

Сүт ақ                                          Су –

Шай ыстық                                 Мұз –

Күн шуақ                                    Түн –

Кiтап қалың                               Дәптер –

Жаз ыстық                                  Қыс –

 

Нормативтер:

жоғары – 10-12 дұрыс жауап;

орташа – 7-9 дұрыс жауап;

төмен – 0-6 дұрыс жауап.

6 - тапсырма: Көз  мөлшерiнiң  кеңдiк  дәлдiлiгiн  анықтайтын  әдiстеме.

Құралдар: Сурет салынған бланк, миллиметрлiк бөлектерi бар сызғыш, қылқалам.

Нұсқау:  «Бланкта үш әр түрлi ұзындықтағы кесiндiлер, координаттық осьтерi және 

            щеңбер көрсетiлген. Жоғарыдағы бiрiншi сызықты үш бөлiкке бөл,

            екiншiнi – төрт бөлікке. Үшiншi сызықта, берiлген кесiндiге тең кесiндiнi

            сал. Координат осiнiң центрiнен берiлген кесiндiге тең кесiндi сал.

            Шеңбердiң центрiн анықта».

Қорытындыны оңдеу.

            Сызғыштың көмегiмен жұмыстың орындалуын тексер. Барлық берiлген

            тапсырмалардың   қателерiн 1 мм дәлдiкке дейiн косып сана.

Нормативтер:

             Көз мөлшерiнiң кеңдiк дәлдiлiгi:

             жоғары: 11 мм және одан төмен;

             орташа: 12-19 мм;

             төмен: 20 мм және одан да жоғары.

 

Нәтижелерді өңдеу           

   

Оқушылардың аты-жөні

Ес

Ойлау және тіл дамыту

Моти

вация

Қызы

ғушылық

 

 

 

1-т

2-т

3-т

3-т

4-т

5-т

 

 

 

 

 

1.                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.